Saturday, April 5, 2008

Kita Hanya Merancang...

Semalam aku kena cover satu majlis resepsi. Perancangan mereka telah dibuat hampir 4 bulan sebelum. Perkahwinan di pantai. Begitulah tema sambutan yang dirancangkan. Bila aku sampai je ketempat yang berlangsungnya majlis tersebut..aku kagum. Persiapan nya cukup cantik dan simple. Warna tema ungu dan putih telah menambahkan lagi keceriaan suasana di situ. Aku nampak awan semakin mendung, apa yang aku risau adalah keaadaan gambar yang nak diambil tu nanti. Bagaimana pulak dengan peralatan kamera aku? dalam aku berfikir2 ...hujan mula turun makin lama agak lebat. Petugas petugas hotel kelam kabut pindahkan semua persiapan yang dibuat. Aduuhhhhhh sayangnya.

Akhirnya majlis dibuat didalam dewan yang kecil dan persiapan nya pun biasa sahaja. Begitulah ... kita hanya mampu merancang, tetapi tuhan lebih tahu segalanya dam punya perancangan tersendiri.

anjang

2 comments:

Pegawai Khalwat said...

Cantik pa, gambo belon ditiup anggin.

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

ahh pebret kale ku.. tantek tantek.. hehe ailaik purple