Wednesday, December 5, 2007

Kerusi


aku ke langkawi lagi. Fuhhhh boring giler kalau kena gi langkawi. Kali ini kena kursus dgn DBP. dari rumah lagi aku dah berbelah bahagi nak bawak kamera ke tak? sebab kursus cuma 2 hari. Kalau bawak kamera, maknanya aku kena bawak 2 beg. Aku cuba minimize kan beg aku cuma bawak satu lense nikon 18-200 dan satu body. Tak ada masa yang terluang untuk aku shoot nature sebab suntuk dengan agenda kursus. Pic ni aku ambil sewaktu rehat. Aku turun dari hotel jalan dan aku nampak kerusi rotan ni. ada Something dalam kepaa aku masa tu. why rattan should be here in 5 star hotel? The answer is value. Value bukan letak kepada material atau rupa paras tetapi value itu sendiri ada terlalu subjektif. So ada sesuatu yang aku boleh relatekan, selepas ini aku tak akan lagi merasa hairan awek2 yang cun akan couple dgn guyz yang biasa biasa sahaja, begitu jugak sebaliknya. Semua tu adalah sebab value yang subjektif.

No comments: