Wednesday, August 13, 2008

Apa yang kita cari tak semestinya dapat.




Apa yang kita cari tak semesti kita dapat, semalam aku ke putrajaya untuk shoot pertandingan bunga api, sekali tak sempat. So on the wy nak balik tu aku gi dataran kat masjid tu, aku shoot apa yg patut. Moral:- dalam hidup ni tak semua yg kita cari dapat, sebalik nya mungkin allah akan ganti kan dengan yang lain.

2 comments:

butaseni said...

setiap klick hang tu duit bro hehe

nextchapter80 said...

Asl "susah" sgt nak dengar cerita bro??? sibuk ke??

hurm.... makan dalam ayat tu!!!

"dalam hidup ni tak semua yg kita cari dapat, sebalik nya mungkin allah akan ganti kan dengan yang lain."

hahahahaha!!!!!

*peace, love n respect*