Thursday, August 14, 2008

ada orang dah cuba cuba jadi clickers....




di sini ada beberapa foto yg berjaya di rakamkan oleh seseorang yang dalam pola pemikiran aku. Bila dia mms jer gambar ni...waaaa pakai hp jer nih, lawan tokey nih.

9 comments:

Pegawai Khalwat said...

HP mahal bole la.
kaya bole la.
terer bole la.

tegezoot said...

Angpa bole la...!!!

butaseni said...

uih,pakai hp ja?nampak macam pakai kamera manual mahai ooooooo

orang kampung said...

pk:- hahahahaha aku tak tau mahai ka dak, bukan hp aku...aku dapat ja gambaq nih. Hp aku balut getah ja.

lie:- noo...lie noo, depa boleh la no...kita hp letak kat buststand pun org tak ambik dah.

wan:- tu yg aku kata lawan tokey. hahahaha. bak kata org bijak pandai dalam foto ni...your eyes behind your lense. tapi aku hantam saja....

nextchapter80 said...

"DALAM POLA PEMIKIRAN...."

kekadang rasa MALAS!!!

huhuhuhu....

*peace, love n respect*

Bunga Rampai said...

Cantiknya! ...

Salam Ramadhan Al-Mubarak, selamat berpuasa.

:)

butaseni said...

bro,ni pantai kat trengganu ka? hahahaha

orang kampung said...

nextchapter:- mana ada budk ITM give -up , aku tak paham tang malas tu.

bungarampai:- saya cantik ka , gambar tu atau page ni hehehehe

butaseni:- uissshhh hang ingat laut duk belah sna ja ka...kita ni kan ke semnanjung...laut keliling.

andaman d'paloma said...

hhihii...gatal tangan rase...malu2 pn ada...