Tuesday, February 12, 2008

3 series


Aku baru sampai rumah, baru habis tea session dengan kawan kawan. Mula nak keluar kejap je alih alih sampai 2.30 jugak. Hangat, pedas dan otak aku terjentik jentik dengan perbualan tadi. Pasal golongan 3 series....hahahah bukan BMW tapi kawan kawan yang dah jejak angka 30.

30 an adalah angka yang sudah dianggap dewasa, terlewat kawin bagi yg belum, semi tua, dah tak remaja, dah jadi bahan bebelan mak abah kalau tak kawin lagi, dah jadi separuh masak dan yang paling penting dah menjadi-jadi. Tadi baru aku rasa aku 30an selama ni aku dok ingat aku 20 an....hahahah cis dasarrrr.

Antara topik 3 series yang hangat tadi ialah skandals. Kenapa perlu mencari cinta lain sedang kan hati telah dimiliki atau sedang memiliki. Kesimpulan yang dapat tadi adalah setiap kita ingin mencari kemabukan. Mabuk itu sebenarnya mengasyikan. Bukan mabuk dek kerana minuman (yang ni tak boleh). Yup.....mabuk itu memang mengasyikkan, kerana asyik itu maka wujudnya mencari cinta sampingan , tidak kira yang telah kahwin atau pun yang dah isytihar diri dimiliki.

Masalah ni universal dan unisex...hahahahahaha. hanya ego kita yang membataskan pengakuan kita.

Sekadar perbincangan.
anjang.

7 comments:

Pegawai Khalwat said...

kalau kat sini, 3 series bermaksud hang dah mula kena mengarah.

Ha ha ha!

Anonymous said...

bro,hari ni genap umur aku 3series.aku dah boleh join the club hahaha

jinggo said...

hahahah 3 series.....
kena join the club ni.....
macam menarik.....
hahahahaha........

orang kampung said...

Pegawai Khalwat:- Sini pun nak kena wat rules baru lah....siapa yang cecah je 3 series dah start kena direct. tiru penang ...tak pa no. hahahahaha

Butaseni:- yaaaaa selamat datang ke 3 series. Kalau ikut BMW 3 seris ni tak lah sehebat 5 series...tapi jgn lupa 3 series la yang paling banyak buyer...hahahahaha yaaa welcome welcome

Jinggo:- ehhhhh hang pun dah 3 series ka? laaaaa mai join maiiii hahahaha

orang kampung said...
This comment has been removed by the author.
orang kampung said...

Lupa nak habaq.....kita dah tak remaja. hahahahahhahahaha bawak beringat.

Anonymous said...

ermm i belom lagi mencecah 30 an nie but coming soon lah hahaha :P